x تبلیغات
معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفي منطقه تفريحي ساحل صدف آستارا

ساحل زیبای صدف آستارا یکی از تمیزترین و بکرترین مناطق ساحلی دریای خزر است که همواره پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از سرتاسر کشور و دنیا است. ساحل صدف در ۱۰ کیلومتری آستارا به سمت رشت جای گرفته است و امکاناتی نظیر بازی و تفریح کودکان، طرح سالم‌سازی و محل شنا، استراحتگاه‌های موقت، پلاژهای عرضه خدمات، امکان نصب چادر، اکیپ امداد، نجات غریق و ماهیگیری دارد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل پارلا آستارا به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر آستارا استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل پارلا هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر آستارا را نيز به همراه دارد.

منطقه زيبا و گردشگري تالاب استيل آستارا

تالاب بین‌المللی استیل در چهار کیلومتری شهر آستارا در حاشیه جاده آستارا به تالش جای گرفته است. اهمیت اکوتوریستی تالاب استيل زیبا و شگفت‌انگیز به دلیل نزدیکی به جاده، تنوع چشم‌اندازهای طبیعی نظیر کوهستان، جنگل، مزارع و کشتزارهای اطراف دو چندان شده است. جالب است بدانید که به دلیل قرارگیری ریشه درختان تالاب استيل در آب، آن‌ها همواره در پهنای تالاب جابه‌جا می‌شوند و حرکت می‌کنند. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل اسپیناس آستارا به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر آستارا استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل ابوالفضل آستارا هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر آستارا را نيز به همراه دارد.

شهر ساحلي و توريستي آستارا

آستارا یکی از شهرهای ساحلی و توریستی گیلان است که سرشار از جاذبه های بکر و طبیعی در غرب دریای خزر و نقطه مرزی ایران و جمهوری آذربایجان است, شهری که آرامش ساحل خزر،‌زیبائیهای چشم نواز آستارا را در امتداد کوهپایه های سرسبز جنگلی به اوج آسمان دوخته و جلوه ای از زیبائی های بی کران سرزمین ایران را به رایگان برای گردشگران به نمایش می گذارد, آستارا یک شهر جلگه ایی است که در قدیم به علت پس‌روی آب دریای خزر، بخشهایی از آستارا به صورت باتلاق بود و به همین دلیل هسته رو یا همان آهسته رو نامیده می شد که بعدها به آستارا تبدیل شد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل آستارا به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر آستارا استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل های آستارا هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر آستارا را نيز به همراه دارد.

جاذبه طبيعي و گردشگري منطقه حفاظت شده سرخانكل انزلي

تالاب سرخانکل (منطقه حفاظت‌شده سرخانکل) بخشی از مجموعه تالاب انزلی است، که در بخش میانی آن واقع‌ شده است. از آنجایی‌ که نبض گردشگری تالاب در انتهای این منطقه می‌تپد خواه‌ناخواه سرخانکل به‌عنوان تنها مسیر رسیدن به نیلوفرهای آبی است.  پرندگان مهاجر نظیر قو، غاز، چنگر و انواع مرغابی‌ها، طاووسک، یلوه، کاکایی نیز در این منطقه زمستان گذرانی می‌نمایندسرخانکل پوشیده از آزولا، سه کوله خیز، لاله تالابی و نیزار است که گونه غالب گیاهی منطقه حفاظت شده سرخانكل نی و لوئی تشکیل می‌دهدمنطقه رویش گل‌های نیلوفر آبی یکی از مکان‌های اصلی تخم‌گذاری و جوجه آوری پرستوهای دریایی در تالاب انزلی محسوب می‌شود. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل آپارتمان سفیر بندر انزلی به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر انزلي استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل جهانگردی بندر انزلی هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر انزلي را نيز به همراه دارد. 

منطقه تفريحي موج شكن انزلي

موج‌شکن انزلی که برای جلوگیری از آسیب رساندن موج‌های دریا به کشتی‌ها و قایق‌ها ساخته شده بود، اکنون به محلی برای تفریح بدل شده است. تقریبا هر بازدیدکننده از انزلی، یک عکس یادگاری در کنار موج‌شکن دارد. گردش روی موج‌شکن بندر انزلی و تماشای منظره دریا و کانال و ساحل انزلی و بلوار ساحلی انزلی از فراز موج شكن ، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای هر گردشگری خواهد ساخت. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل الماس بندر انزلی به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر انزلي استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل آپارتمان ملل بندر انزلی هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر انزلي را نيز به همراه دارد.

جاذبه تاريخي برج ساعت انزلي

برج ساعت که یکی از قدیمی‌ترین بناهای انزلی است و هنوز نیز به درستی ساعت را نمایش می‌دهد، پشت بازار سپه و میدان انزلی واقع‌شده استبرج ساعت به دستور خسرو خان گرجی، حاکم ناصرالدین‌شاه در انزلی در سال ۱۱۹۴ شمسی ساخته‌شده است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل بهشت تالاب انزلی به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر انزلي استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل مدائن انزلی هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر انزلي را نيز به همراه دارد. 

معرفي منطقه گردشگري دهكده ساحلي انزلي

دهکده ساحلی بندر انزلی بزرگ‌ترین باغ شهر ایران است. دهكده ساحلي در منطقه غازیان انزلی بین محله شالیور و بی‌بی حوریه غازیان واقع‌شده و از هنگام ساخت دهكده ساحلي در سال ۴۸ توسط مرحوم فرهنگی تاکنون باوجود ایجاد شهرک‌های توریستی فراوان در استان گیلان و مازندران هنوز از زیباترین شهرک‌های گردشگری ایران است. در دهکده ساحلی فضای سبز اهمیت ویژه‌ای دارد، به گونه‌ای که ویلاهای دهكده ساحلي در حدود ۲۰ درصد مساحت زمین را به خود اختصاص داده است.  شهرک ساحلی بندر انزلی (دهکده ساحلی بندر انزلی) دارای امکانات رفاهی همچون رستوران، فروشگاه، پارک، مسجد، منطقه شنای برادران و خواهران، زمین‌های ورزشی، ویلاهای ساحلی، آلاچیق واست. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل دنیز بندر انزلی به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر انزلي استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل دلفین انزلی هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر انزلي را نيز به همراه دارد.    

منطقه زيبا و طبيعي مرداب انزلي

مرداب انزلی، در شمال ایران، واقع در استان گیلان و در کنار بندر انزلی است، در مرداب انزلی گونه ‌های مختلفی از آبزیان و پرندگان زندگی می‌ کنند ، هم چنین دارای نیلوفر های آبی معروفی است, تالاب انزلی، در ساحل جنوب غربی دریای خزر ، در غبر دلتای سفید رود و در جنوب بندر انزلی ، در استان گیلان واقع شده و از قسمت غرب کپورچال و آبکنار ، از جنوب به صومعه سرا و بخش های رشت محدود شده, وجود مناظر و چشم انداز های کمیاب و بدیع موجود در تالاب همواره جذبه خاصی را برای علاقمندان به طبیعت و نیز گردشگران گریزان از غوغای شهر ها ، ایجاد کرده است , اگر تفریح و تفرج و اساساً گذران اوقات فراغت را که یکی از نیاز های اصلی انسان بشمار می رود در کنار ورزش ها و سرگرمی هائی چون ورزش های آبی در این مناطق مورد بررسی قرار دهیم در می یابیم که مرداب انزلي گسترده ,آرامش روحی بسیاری از گردشگران ایرانی و حاشیه نشینان شهری و روستائی خود را فراهم نموده است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل سفید کنار بندر انزلی به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر انزلي استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل سفید کنار هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر انزلي را نيز به همراه دارد.  

جاذبه هاي تاريخي و گردشگري كاخ ميان پشته انزلي

کاخ میان پشته انزلی در میان پشته و بین دو پل انزلی و پل غازیان در محوطه وسیعی واقع شده است, بدنه ساختمان کاخ میان پشته انزلی دو جدار و از بلوك سیمانی ساخته شده دارای ۱۱ اتاق و یک سالن پذیرایی و چهار سرویس حمام و دستشویی با نمای بسیار زیباست,کاخ میان پشته انزلی در حال حاضر موزه نظامی ‌می‌باشد و انواع سلاحهای گرم و سرد از زمان صفویه تا کنون در معرض دید عموم است, موزه نظامی ‌بندرانزلی در ساختمانی قرار گرفته كه خود موزه‌ای از معماری و هنر است,کاخ میان پشته انزلی كه در میان باغ دلگشایی با درختهای نارنج و سرو محصور شده از شمال به آبهای نیلگون خزر نظاره دارد,بنای کاخ میان پشته انزلی كه به كاخ میان پشته معروف است در سال۱۳۱۰ به دستور رضاخان و به دست مهندسان ایرانی ساخته شده است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل های بندر انزلی به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر انزلي استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل های انزلی هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر انزلي را نيز به همراه دارد.

جاذبه هاي تاريخي و سنتي خانه ابريشمي رشت

خانه ابریشمی از بناهای زیبای عصر قاجار و در محله صیقلان رشت واقع است. خانه ابريشمي دارای دو تالار به نام های چینی خانه و تالار آیینه است. هر یک از تالارها با تزئینات پر کار آرایش یافته اند. در تالار چینی خانه ظروفی منقوش به نقش گل و مرغ، در دوایری که با گچ بری ها احاطه شده، به جای گرفته اند. از دیگر قسمت های خانه ابريشمي تالار آیینه با آینه کاری های دقیق و ظریف است. تزئینات بی شمار سقف، گیلویی ها، طاق ها، طاقچه ها و سردرها به همراه گچ بری های ظريفی در اطراف پیش بخاری خانه ابريشمي مسکونی را در ردیف زیباترین منازل دوره قاجاریه قرار داده است. از آنجا که خانه ابريشمي در گذشته به حاجی میرزا ابریشمی تعلق داشت. امروزه نیز با نام صاحب اولیه آن خوانده می شود. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل شبستان رشت به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر رشت استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر رشت را نيز به همراه دارد.

معرفي شهر زيبا و تاريخي رشت

شهرستان زیبای رشت مهم ترین منطقه‌ی استان گیلان بوده و شهر رشت سرسبز و زیبا را هیچ قلمی یارای توصیف ندارد و فقط باید به نظاره نشست, چشم اندازها و مناظر طبیعی رشت به قدری پرجلوه و باشكوه هستند كه توان توصیف را از هر كس گرفته و فقط دیدن را یادآور می ‌شوند, به نوشته برخی از محققان؛ رشت در پیش از اسلام و دست كم در دوره ساسانیان وجود داشته است, در زمانی ‌كه حكومت ساسانی رو به فروپاشی می ‌رفت، ‌حكمرانی مستقل این دیار را گیلان‌شاه می نامیدند, پس از غلبه اعراب بر ایران، اولین بار، كه نامی از رشت به میان آمد، سال ۶۱ هجری قمری بود, رشت به سبب ریزش باران‌های ریز و یکریز (باران ریزه) به شهر باران‌های نقره‌ای لقب داده شده است, در اساطیر ایران باستان الهه باران تیشتر نام دارد و احتمال می‌رود واژهٔ رشت صورت تغییر یافته تیشتر باشد، چرا که آثار بازمانده از فرهنگ ایران باستان در گوشه‌هایی از فرهنگ بومی گیلان نمودهایی کم رنگ به جای گذاشته‌است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل های رشت به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر رشت استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل کادوس رشت هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر رشت را نيز به همراه دارد.  

معرفي منطقه تفريحي وگردشگري بام سبز لاهيجان

اگر از پای شیطان کوه حدود هزار پله بالا بروید به بام سبز لاهیجان می‌رسید. وقتی به بام سبز برسید چیزی که بیشتر از همه توجه‌تان را جلب می‌کند شهربازی و کافه‌ها و رستوران‌ها و غرفه‌های صنایع دستی اطرافش است. از بام سبز چشم‌انداز زیبایی از شهر و مزارع چای پیش رویتان خواهد بود. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل دهدار لاهیجان به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر لاهيجان استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل جهانگردی لاهیجان هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر لاهيجان را نيز به همراه دارد.

معرفي منطقه زيبا وديدني شيطان كوه لاهيجان

شیطان کوه در شرق لاهیجان قرار دارد و واقعیت این است که شيطان كوه سرسبز هیچ ربطی به شیطان ندارد. درباره علت نامگذاری شیطان کوه اطلاعات دقیقی وجود ندارد، اما عده‌ای معتقدند نام شيطان كوه شاه‌نشین‌کوه بوده و به تدریج در طول تاریخ تغییر کرده و امروز شیطان‌کوه نامیده می‌شود.در امتداد شیطان کوه آبشار زیبا و پر آبی روان است که از پمپاژ آب دریاچه‌ مصنوعی پایین کوه تغذیه می‌شود و شما می‌توانید همین‌طور که از پله‌های شیطان کوه بالا می‌روید از شنیدن صدای آبشار لذت ببرید. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل های لاهیجان به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر لاهيجان استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل ابریشمی لاهیجان هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر لاهيجان را نيز به همراه دارد.

معرفي مجموعه تاريخي و فرهنگي بيستون كرمانشاه

مجموعه تاریخی، تفریحی بیستون از آثار باستانی ایران واقع در حدود بیست و هفت کیلومتری شهر کرمانشاه در غرب ایران است. که به عنوان بزرگ‌ترین سنگ‌نوشته تاریخ و تمدن بشر در سی‌امین اجلاس كمیته میراث جهانی یونسكو مطرح و به اتفاق آرا به ثبت جهانی رسید. طولانی‌ترین كتیبه حجاری شده جهان و رمزگشایی خط میخی جهان با استفاده از كتیبه بيستون ، محوطه تاریخی بیستون را در جهان بی‌نظیر كرده است. محدوده بیستون با یك هزار و ۶۵۰ هكتار وسعت و حریم ۳۶ هزار هكتاری دارای ارزش‌های تاریخی، طبیعی و زیست محیطی متنوع و فراوانی است كه هر یك به تنهایی در فهرست میراث جهانی می‌توانند ثبت شوند، اما آنچه بیستون را در جهان معرفی می كند، كتیبه بزرگ داریوش است كه به ۵۲۰ سال پیش از میلاد برمی‌گردد. آثاری كه در پرونده بیستون برای ثبت در فهرست میراث جهانی معرفی شدند شامل كتیبه بیستون، مجسمه هركول، دیواره فرهادتراش، بنای ساسانی، كاروانسرای ایلخانی، كاروانسرای بیستون، نقش برجسته بلاش، محوطه تاریخی پارت و سراب بیستون است كه به عنوان عرصه تاریخی با مركزیت كتیبه بیستون پیشنهاد شده بود. بر اساس مستندات موجود در حال حاضر حداقل 28 اثر ثبت شده در محدوده بیستون قرار دارد و كاوش‌های باستان شناسی نشان از آن دارد كه  ، سابقه سكونت دشت بیستون را 70 هزار سال تخمین زده كه در این دوره، زندگی به صورت متوالی جریان داشته است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل کوروش کرمانشاه به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر كرمانشاه استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل راه کربلا کرمانشاه هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر كرمانشاه را نيز به همراه دارد.

معرفي پارك زيبا وديدني باغ گل هاي كرمانشاه

باغ گل‌ها به عنوان یکی از منحصربه‌فردترین پارک گل‌ها در کشور، در شهر کرمانشاه تاسیس شده است. باغ گل کرمانشاه در زمینی ۵ هکتاری با قابلیت کشت ۴ هزار گونه گیاهی و نیز ۴ باغ گل‌های ایرانی، ژاپنی، فرانسوی و ایتالیایی ساخته شده تا شهروندان در فصل بهار و تابستان شاهد رویش گل‌های بهاری باشند. از این میزان مساحت، ۱۲ هزار متر مربع برای طراحی معابر دسترسی و ۳۵۰۰ متر مربع نیز برای طراحی آب‌نما به کار رفته است. اغلب گیاهان موجود در باغ گل‌ها با استفاده از بذر درجه یک هلندی در محل باغ کشت شده است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل آزادگان کرمانشاه به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر كرمانشاه استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل رسالت کرمانشاه هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر كرمانشاه را نيز به همراه دارد.

معرفي منطقه ديدني و زيباي سراب نيلوفر كرمانشاه

سراب نيلوفر در چهارده كيلومتري شمال غربي شهر كرمانشاه، در ابتداي منطقه سنجابي و در دامنه كوه «كماجار» قرار دارد. سراب نيلوفر به صورت استخر وسيعي، مملو از گل‌هاي نيلوفر است. غنچه‌ها و برگ‌هاي اين گل‌ها سر از آب برآورده و سطح وسيعي از سراب را پوشانده است. سراب نيلوفر ظرفيت بهره‌دهي آب فراوان دارد و براي پرورش ماهي نيز مناسب است. در سال‌هاي اخير جهت رفاه بازديدكنندگان در اطراف سراب نيلوفر ، تأسيسات و پاركي احداث شده است.سراب زیبای نیلوفر دارای چند چشمه جوشان است که آب سراب نيلوفر را تامین می کند. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل لاله بیستون کرمانشاه به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر كرمانشاه استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل جمشید کرمانشاه هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر كرمانشاه را نيز به همراه دارد. 

معرفي جاذبه هاي تاريخي طاق بستان كرمانشاه

طاق بستان مجموعه‌ای از سنگ‌نگاره‌ها و سنگ‌نبشته‌های دوره‌ ساسانی است که در شمال‌غربی شهر کرمانشاه در غرب ایران واقع شده است.وجود کوه و چشمه در طاق بستان ، آن را به گردشگاهی روح‌فزا تبدیل نموده که از زمان‌های دیرین تا به امروز مورد توجه بوده است.طاق بستان در زبان بومی (کردی) طاق وسان گفته می‌شود. سان به معنی سنگ می‌باشد و به این ترتیب طاق بستان طاق سنگی معنی می‌دهد.  مجموعه طاق بستان در قرن سوم میلادی ساخته شده است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل های کرمانشاه به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر كرمانشاه استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل پارسیان کرمانشاه هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر كرمانشاه را نيز به همراه دارد.

معرفي عمارت زيبا وتاريخي آصف سنندج

عمارت آصف در سه دوره تاریخی ساخته شده و به شکل و شمایل امروزی اش که بنایی است پرهیبت و جدا افتاده از تاریخ تبدیل کرده است. احداث بنای اولیه به دوره صفوی برمی گردد و قسمت های دیگر عمارت زيبا وتاريخي آصف در دوره قاجار و پهلوی به آن اضافه شده. جایی مخصوص زندگی اعیان که این روزها درهایش به روی عموم بازشده. جذابیت های عمارت آصف به همینجا محدود نمی‌شود و حمام داخل عمارت آصف و نقش و نگارهایش و موزه مردم شناسی عمارت آصف قشنگی‌هایش را چندبرابر کرده. عمارت آصف در خیابان امام خمینی واقع است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل جهانگردی سنندج به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر سنندج استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر سنندج را نيز به همراه دارد.

معرفي مجموعه ديدني و تفريحي آبيدر سنندج

یکی از اصلی ترین جاهای گردشگری سنندج، کوه آبیدر است. آبیدر یعنی جایی که آب زیاد از آن بیرون می‌آید و این وجه تسمیه به خاطر چشمه های زیرزمینی فراوان منطقه آبيدر است. نزدیک بودن منطقه آبيدر به سنندج و بلند بودن منطقه آبيدر و منظره زیبایی که از شهر دارد، به علاوه باغ‌ها و چشمه های طبیعی‌اش و قرار گرفتن بزرگترین سینمای روباز در آبيدر باعث محبوب بودنش شده است. مجموعه آبيدر در انتهای خیابان آبیدر واقع شده است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل های سنندج به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر سنندج استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل شادی سنندج هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر سنندج را نيز به همراه دارد.

معرفي منطقه ديدني روستاي شوي بانه

روستای شوی در 7 کیلومتری شمال غرب بانه واقع شده و یکی از قدیمی‌ترین و پرجمعیت‌ترین روستاهای این منطقه می‌باشد. روستاي شوي در داخل دشت شوی واقع شده است و این دشت با مساحت نزدیک به 2000 هکتار، بزرگ‌ترین دشت بانه است در ضمن روستاي شوي یکی از پرآب‌ترین روستاهای بانه نیز می‌باشد. قبل از انقلاب روستاي شوي مرکز برنجکاری در بانه بوده است و در شالیزارهای روستاي شوي برنج مرغوبی تولید می‌شده است. در روستاي شوي به دلیل وجود آب کافی و خاک حاصلخیز، کشاورزی رونق دارد و باغ‌ها و جالیزهای روستاي شوي در منطقه مشهور است. روستاي شوي به دلیل برخورداری از چشم‌انداز زیبای کوه، جنگل، رودخانه، معماری ویژه و همچنین قلعه و سد باستانی (متعلق به دوره اشکانیان)، یکی از مقاصد گردشگران محسوب می‌گردد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل آریان بانه به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر بانه استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر بانه را نيز به همراه دارد.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد