x تبلیغات
معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

خیابان سجاد مشهد

خیابان سجاد بهترین خیابان مشهد است و دارای بهترین مراکز خرید است.در خیابان سجاد مشهد انواع پاساژ کفش و لباس است و راستش قیمت ها بالا است. به گردشگران توصیه می شود اگر به مشهد آمدید هیچ گاه دست خالی به این خیابان نیایید.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل بشری مشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل بشری هنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

خیابان عنصری مشهد

خیابان عنصری مشهدکه در آنجا نیز چند لباس فروشی دایر است که گویا ارزان فروشند. مثلا شلوار ۳۸ هزار تومانی (البته اگر قیمت ها افزایش پیدا نکرده باشد.) می توانید هر نوع شلواری، اعم از شلوار لی، کتان، پارچه ای و جین را به قیمت سی و هشت هزار تومان خریداری کنید. البته فروشگاه هایی که شلوار ۳۸ هزار تومانی عرضه می کنند نیز در سطح شهر نیز وجود دارد. گردشگران می توانند ضمن بازدید در صورت نیاز خرید نمایند.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل کوثرناب مشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل آرادمشهدهنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

خیابان ۱۷ شهریور مشهد

یکی از معروف ترین مکان هایی که به خرید پوشاک ارزان معروف است خیابان ۱۷ شهریور است. خیابان ۱۷ شهریور مشهد نزدیک به حرم امام رضا (ع) می باشد. در واقع اگر از سمت بازار رضا بخواهیم به شما آدرس بدهیم، انتهای بازار رضا به بلوار ۱۷ شهریور می رسد. در خیابان ۱۷ شهریور چندین پاساژ و مرکز خرید لباس در حال فعالیت هستند که گردشگران میتوانند از آنجا بازدید و خرید نمایند.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل رازی مشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل دنا مشهدهنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

بوستان چهل بازه

بوستان چهل بازه یکی از بوستان های جدیدالاحداث مشهد است که فاز اول بوستان چهل بازه در سال 1396 به بهره برداری رسید. بوستان چهل بازه که در حاشیه کشف رود (بزرگترین رودخانه فصلی مشهد) ساخته شده است دارای بخش هایی نظیر دریاچه ، اسکله ، ساحل ماسه ای ، آبشارهای متعدد ، وسایل بازی کودکان و... است.اگر قصد بازدید از نمایشگاه بین المللی مشهد را داشته باشید ، بوستان چهل بازه یکی از بهترین استراحتگاه ها در حومه نمایشگاه بین المللی است.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل کوروش مشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل فرهنگ و هنرمشهدهنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

مجتمع تیراندازی ماشه و مهارت

یکی از جاذبه های گردشگری شهر مشهد مجتمع تیراندازی ماشه و مهارت است. تیراندازی یکی از ورزش های محبوب بین مردم ایران است که از دیرباز در کشور ما رواج داشته. از مزایای ورزش پرهیجان تیراندازی این است که تمرکز شما را تقویت میکند ، با تمرین تیراندازی می توانید روی اهداف مهم خود متمرکز شوید و برای موفقیت هدف گذاری کنید.مجتمع تیراندازی ماشه و مهارت بزرگترین باشگاه تیراندازی خصوصی در ایران است که در سال 96 همزمان با دهه فجر در ساغشک شاندیز در نزدیکی مشهدمقدس به بهره برداری رسید.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل هلیا مشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل مدائن مشهد هنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

خانه تاریخی سالاری

خانه سالاری ؛ یکی از خانه های تاریخی مشهد است که در جوار باغ موزه نادری (چهارراه شهدا ، نبش کوچه خوراکیان) قرار گرفته و اکثر زائران و شهروندان مشهدی که از باغ موزه نادری بازدید می کنند از وجود خانه تاریخی سالاریزیبا اطلاعی ندارند. خانه تاریخی سالاریدر تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۸۴ با شمارهٔ ثبت ۱۲۰۶۹ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل سهندمشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل اترک مشهد هنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

سرزمین موج‌های خروشان مشهد

سرزمین موج‌های خروشان مشهد که بعنوان جدیدترین پارک آبی شهر مشهد شناخته شده میباشد ،تمامی رکوردهای پارک های آبی مشهد را شکسته است و بهترین انتخاب برای سپری کردن اوقات خوش در شهر مشهد می‌باشد.سرزمین موج‌های خروشانمشهد با مساحتی بیش از ۶۰٫۰۰۰ مترمربع بزرگترین پارک آبی سرپوشیده جهان میباشد که با ارتفاع سقف ۴۰ متری ،دارای ۴ سرسره سقوط آزاد ۲۴ متری میباشد. یکی از ویژگی‌های برجسته مجموعه سرزمین موج‌های خروشانمشهد قرار داشتن سرزمین موج‌های خروشان مشهددر یکی از بهترین و استراتژیک ترین مراکز تفریحی و گردشگری ایران که منطقه شاندیز شهر مشهد میباشد، است و همچنین دارا بودن دو سالن مجزا برای بانوان و آقایان است که امکان استفاده همزمان خانم‌ها و آقایان را فراهم ساخته است.سرزمین موج‌های خروشان مشهدکه دارای نشان ملی استاندارد ایران میباشد در مجموع دارای ۴ سرسره سقوط آزاد ۲۴ متری، ۶۳ سرسره سرعتی و مهیج ،طولانی ترین رودخانه موج در بین پارک های آبی مشهد و ایران ،بزرگ ترین دریاچه متلاطم در خاورمیانه، غار نمک ،ترامپولین، جویس شاپ، سالن ماساژ پیشرفته، سالن فوق لوکس و بسیار مجهز ایروبیک ،پارک مخصوص کودکان و مهدکودک ،بزرگترین سونای خشک و بخار در بین پارک های آبی مشهد و جهان، جکوزی و حمام ترکی ، بازی مهیج زیپ لاین و لذت پرواز بر فراز موجهای خروشان ،پینت بال لیزری و تجربه واقعی میدان جنگ با لیزرتگ و فیش اسپا ،پارکینگ ،مرکز خرید ، کارواش ،رستوران ، کافی شاپ و … است که با دارا بودن این امکانات تفریحی ،لحظاتی ناب و بی نظیر را برای مهمانان خود بوجود آورده است.گردشگران برای حضور سرزمین موج‌های خروشان مشهدمیتوانند از راه های دسترسی مختلفی به سرزمین موج‌های خروشان برسند که یکی از این مسیرها از طریق مترو مشهد میباشد که پس از ورود به مترو مشهد باید در ایستگاه وکیل آباد از مترو پیاده شوید و از آنجا میتوانید به راحتی با استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس ، مینی بوس و تاکسی که به سمت شاندیز میروند خود را به سرزمین موج‌های خروشان برسانید.برای تهیه بلیط سرزمین موج‌های خروشان مشهد میتوانید بلیط را از باجه‌های روزنامه فروشی ،وب سایت رسمی سرزمین موج‌های خروشانمشهد و برخی از هتل ها تهیه کنید. لازم به ذکر است که ساعات کاری مجموعه سرزمین موج‌های خروشان مشهد از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۲۳ می باشد.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل آرمان مشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل هفت آسمان مشهدهنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک آبی ایرانیان یکی از پارک های آبی مشهد میباشد که از این پارک آبی بعنوان یکی از استانداردترین پارکهای آبی دنیا یاد میگردد. در پارک آبی ایرانیان مشهد برای اولین بار در ایران امکانات موج سواری با تخته فراهم شده است که این بخش در استخر موجی به بزرگی یک زمین فوتبال، با موج‌هایی به ارتفاع ۵/۳ متر ساخته شده که میتواند تجربه ای بی نظیر را برای شما فراهم کند.وسعت مجموعه پارک آبی ایرانیان مشهدبه اندازه چهارده زمین فوتبال میباشد که از این حیث یکی از بهترین پارک های آبی سرپوشیده جهان میباشد. مشاور سازنده پارک آبی ایرانیان شرکت کانادایی White Water Park میباشد که یکی از بزرگترین طراحان پارک های آبی در دنیا است.پارک آبی ایرانیان مشهد از پستی و بلندی های طبیعی کوهپایه به عنوان ابزاری برای خلق سرسره ها و تونل های پیچیده متعدد بهره گرفته است.پارک آبی ایرانیانمشهد دارای امکانات تفریحی زیر میباشد که میتواند لحظات خاص و مفرحی را برای میهمانان خود بوجود آورد :پارک آبی روباز برای آقایان ،استخر موج به وسعت یک زمین فوتبال با موج‌های ۳٫۵متر ،موج سواری با تخته در مدرسه موج سواری ،رودخانه خروشان و آرام ،سینمای ۵ بعدی آبی ،سرسره های مختلف آهسته و سرعتی ،سرسره رنگین کمان ،سرسره پیچشی ،سرسره موجی ،سرسره چاله فضایی ، سونا و جکوزی ،رستوران ،کافی شاپ ، Spa برای آرامش و تمدد اعصاب وگردشگران برای حضور در پارک آبی ایرانیان مشهدمیتوانند از راه های دسترسی مختلفی به پارک آبی ایرانیان برسند که یکی از این مسیرها از طریق مترو مشهد میباشد که پس از ورود به مترو مشهد باید در ایستگاه پارک ملت از مترو پیاده شوید و به ابتدای بلوار امامت مراجعه کنید و در اینجا میتوانید به راحتی با استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس ، مینی بوس و تاکسی که به سمت قاسم آباد (شهرک غرب)میروند خود را به بلوار حجاب و پارک آبی ایرانیانمشهد برسانید.برای تهیه بلیط پارک آبی ایرانیان مشهد میتوانید بلیط را از باجه‌های روزنامه فروشی ،وب سایت رسمی پارک آبی ایرانیان و برخی از هتل ها تهیه کنید. لازم به ذکر است که ساعات کاری مجموعه پارک آبی ایرانیان مشهد برای آقایان ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۲۲:۳۰ و برای بانوان ۹ صبح الی ۲۲ می باشد.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل کارن مشهد ، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل جواهرشرق مشهد هنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب که بعنوان بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان شناخته شده میباشد ،یکی دیگر از پارک های آبی مشهد است که در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۵۰۰۰ متر مربع و بعنوان دومین پارک آبی مشهد در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید.پارک ساحلی آفتاب مشهد که دارای هفت طبقه میباشد ،از لحاظ زیربنا و تعداد طبقات بزرگترین پارک آبی طبقاتی دنیا بشمار می رود و دارای امکانات و خدمات متنوعی میباشد و یکی از ویژگی های منحصر به فرد پارک ساحلی آفتاب ،استفاده همزمان بانوان و آقایان از این مجموعه میباشد. بروی پشت بام پارک ساحلی آفتاب مشهد مکانی برای گرفتن حمام آفتاب برای بانوان ساخته شده است که یکی از جذابیت های این مجموعه به شمار میرود.برای اولین بار در سطح منطقه خاورمیانه ،استخر نمک اسپوتا با خواص درمانی و لایه برداری پوست در پارک ساحلی آفتاب ساخته شده است در پارک ساحلی آفتاب مشهد امکانات تفریحی و جذاب زیر ارائه میگردد که میتواند لحظات خاص و مفرحی را برای میهمانان خود بوجود آورد :سه استخر مجزا برای آقایان، بانوان و استخر VIP ، سرسره دوقلو (به ارتفاع ۱۸متر)، چاله فضایی (به ارتفاع ۱۷ متر) ،استخر موج (به طول ۳۵ متر )، سرسره آهسته (به ارتفاع ۱۵ متر)، رودخانه ای دور تا دور مجموعه با طول ۱۷۰ متر بهمراه دو تونل سنگی، سرسره پیچ (به ارتفاع ۱۸متر)،چشمه جوشان آب که از دل سنگهای غار بیرون میزند ،سرسره سرعت (به ارتفاع ۱۸متر) و آبشاری خروشان با بیش از ۱۸ متر ارتفاع که تمامی این خدمات با بهترین کیفیت ارائه میشود.همچنین در پارک ساحلی آفتابمشهد برای اولین بار در ایران، استخر مخصوص غواصی (به عمق ۱۲ متر) با نمای طبیعی ساخته شده است که علاقمندان میتوانند تجربه یک غواصی زیبا را در داشته باشند.بخش دیگری که در پارک ساحلی آفتاب مشهدو برای اولین بار در خاورمیانه راه اندازی شده است ،بخش سونای ماسه میباشد که در تمام سال برای التیام بخشیدن به دردهای عضلانی و مفصلی مورد استفاده قرار میگیرد.پارک ساحلی آفتاب مشهد همچنین دارای سالن های یوگا، هیدروتراپی، آروماتراپی، ایروبیک، بدنسازی، ماساژ نیز میباشد که امکانات این مجموعه را کامل میکند.گردشگران برای حضور در پارک ساحلی آفتاب مشهد میتوانند از راه های دسترسی مختلفی به پارک ساحلی آفتاب برسند که یکی از این مسیرها از طریق مترو مشهد میباشد که پس از ورود به مترو مشهد باید در ایستگاه سه راه خیام از مترو پیاده شوید و به ابتدای بلوار خیام مراجعه کنید و در اینجا میتوانید به راحتی با استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی که به سمت منطقه گردشگری سپاد میروند خود را به پارک ساحلی آفتاب برسانید.برای تهیه بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد میتوانید بلیط را از باجه‌های روزنامه فروشی ،وب سایت رسمی پارک ساحلی آفتاب و برخی از هتل ها تهیه کنید. لازم به ذکر است که ساعات کاری مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد در برای آقایان از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب میباشد و برای بانوان از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۳ شب میباشد.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل معین مشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل زمرد مشهدهنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی که بعنوان بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه شناخته شده است ،اولین پارک آبی سرپوشیده در سطح ایران و خاورمیانه میباشد و یکی از پارک های آبی مشهد است. سرزمین موج های آبی مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۶ ساخته و افتتاح شد و از حیث زیربنا ،تجهیزات ،تنوع و تعدد امکانات و بازی های آبی ،در رده بهترین پارکهای آبی دنیا جای دارد.در سرزمین موج های آبی امکانات و تفریحات متعدد آبی وجود دارد که یکی از این امکانات سرسرهتاپسی توروی آن میباشد که در سال ۲۰۱۰ میلادی بعنوان بهترین سرسره آبی جهان از طرف انجمن پارک های آبی جهان انتخاب شد.سرزمین موج های آبی دارای نشان استاندارد ایران میباشد و دارای امکانات تفریحی زیر است :سرسره‌های آهسته، سرسره‌های سرعتی، سرسره سقوط آزاد ،سرسره سوپر لوپ ،سرسره تورنادو ،سرسره پیچشی به طول ۲۵ متر، سرسره جت موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی و حوضچه آب سرد، رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی ،سینما ۵ بعدی وگردشگران برای حضور در سرزمین موج های آبی مشهدمیتوانند از راه های دسترسی مختلفی به سرزمین موج های آبی برسند که یکی از این مسیرها از طریق مترو مشهد میباشد که پس از ورود به مترو مشهد باید در ایستگاه پارک ملت از مترو پیاده شوید و به ابتدای بلوار امامت مراجعه کنید و در اینجا میتوانید به راحتی با استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی که به سمت قاسم آباد (شهرک غرب) میروند خود را به سرزمین موج های آبی برسانید.برای تهیه بلیط سرزمین موج های آبی میتوانید بلیط را از باجه‌های روزنامه فروشی ،وب سایت رسمی سرزمین موج های آبی و برخی از هتل ها تهیه کنید. لازم به ذکر است که ساعات کاری مجموعه موج های آبی مشهد در فصل تابستان از ساعت ۹ صبح الی ۲۴ میباشد و در دیگر فصول سال از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ میباشد.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل فرزانگان مشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل کیانامشهدهنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

بزرگترين بازار فروش كفش مشهد

بزرگترين بازار فروش كفش مشهد، با حضور مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي خراسان رضوي و معاون صنايع كوچك سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، شهردار منطقه ثامن، رييس مجمع امور صنفي،اعضاي شوراي راهبردي خوشه كفش و جمعي از مديران جامعه صنعت كفش مشهد افتتاح و شروه به کار نموده است.گفتني است بازار بزرگ كفش مشهد با 420 واحد تجاري در سه طبقه مجزا براي ارائه محصولات توليدي به صورت بنكداري ايجاد شده است.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل سروش مشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل کنعان مشهد هنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

گل مصنوعی و گل‌های طبیعی آپارتمانی، باغچه‌ای مشهد

گردشگران می توانند برای تهیه گل مصنوعی و گل‌های طبیعی آپارتمانی، باغچه‌ای به بازار گل مصنوعی فتح آباد مراجعه کنند و انواع گل‌های مصنوعی در مدل‌های مختلف را مشاهده نمایند و با کمی جستجو مناسب ترین گل را با قیمت مناسب بیابند. آدرس: مشهد، خیابان خیام 40 – بازار گل مصنوعی فتح آباد.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل قصرآیدین مشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل پردیسان مشهدهنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

معرفی جاذبه های گردشگری روستای تاریخی پاژ

در پانزده كیلومتری شمال شهر مشهد در تقاطع جاده كارده به كلات نادری روستای پاژ قرار دارد که بر اساس متون تاریخی و ادبی بر جای مانده روستای تاریخی پاژ زادگاه حكیم ابوالقاسم فردوسی است.روستای فعلی پاژ دارای ۸۰۰ هكتار مساحت است كه از مجموع آن حدودا ۴ هكتار به بخش مسكونی اختصاص یافته است. بخشی از فضای مسكونی روستای تاریخی پاژ در میان آن و بقیه بر روی تپه ‌ای موسوم به قلعه بلند مكانی كه بنظر می‌رسد در گذشته محل اصلی و هسته مركزی دهكده پاژ بوده قرار دارد زیرا پیرامون آن تا چندی قبل خندقی وجود داشت كه جهت ممانعت از پیشروی مهاجمین آن را پر از آب می‌ نموده‌ اند. بجز تپه موجود در فاصله تقریبی پانصد متر از پشته اولیه بلند دیگری نمایان است كه در نزد اهالی به قلعه كهنه پاژ معروف است. سفال های رنگارنگ و لعابدار پاركنده بر روی بلندیروستای تاریخی پاژ نشانه ای از تداوم مدنیت پاژ در سدهای اولیه بعد از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری است. تاریخ دوستان قطعا از دیدنی های مشهددر روستای تاریخی پاژ خوششان خواهد آمد.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل سی نورمشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل سینور مشهدهنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

معرفی جاذبه های گردشگری باغ پرندگان سپاد مشهد

دومین مرکز تفریحی و گردشگری پر طرفدار در شهر مشهد باغ پرندگان مشهد است که از زیباترین و شکیل ترین جاذبه های دیدنی مشهد محسوب میشود. باغ پرندگان سپاد مشهد گونه های نادر و کمیابی از پرندگان ایرانی، آسیایی و همچنین پرندگانی از کشورهای آفریقایی را در خود جای داده است و شرایط استانداردی را برای نگهداری و محافظت از پرندگان فراهم آورده اند، علاوه بر این تیمی از دامپزشکان ماهر در باغ پرندگان مشهد به صورت دائم حضور دارند تا بر سلامت پرندگان نظارت کامل داشته باشند.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل قصر طلایی مشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل قصر طلایی هنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

معرفی جاذبه های گردشگری پارک طبیعی هفت حوض

جاذبه سوم که در این لیست قرار می گیرد پارک طبیعی هفت حوض مشهد است که از زیباترین جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می رود. پارک طبیعی هفت حوض شامل 7 حوضچه طبیعی است که بر اثر فرسایش شیمیایی توسط باران های اسیدی در بستر یکی از سرشاخه های رودخانه طرق در ارتفاعات رو به جنوب بینالود شگل گرفته است و آب در آنها جریان دارد، وسعت برخی از آنها به اندازه یک استخر کوچک است. آبی که در داخل این هفت حوض جریان دارد بعد از عبور از آخرین حوض به حوضی بزرگتر میریزد و در رودخانه مسیرش را ادامه می دهد.پارک طبیعی هفت حوض در دل کوه های خلج در فاصله 7 کیلومتری از شهر مشهد واقع می باشد که بعد از طی این مسافت باید ماشین را پارک کرده و باقی مانده مسیر که ۲ کیلومتر است را پیاده بروید.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل درویشی مشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل درویشی هنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

معرفی جاذبه های گردشگری پارک علمی پروفسور بازیما

پارک  علمی پروفسور بازیما نیز در نوع خود منحصر به فرد می باشد به طوریکه می توان در شبیه ساز پرواز همچون یک خلبان پرواز روی شهر مقدس مشهد را تجربه نمود. با ژیروسکوپ فضایی تست های مقدماتی فضا نوردی و شبه بی وزنی راتجربه نمود. بامریخ نورد بازیما به کاوشگری در سطح مریخ پرداخته و در آسمان نمای خورشیدی(پلانتاریوم) فضای لایتناهی آسمان ها را به نظاره بنشینیم و در آکادمی زیست شناسی مانند یک پزشک به تشریح بدن انسان یا قورباغه پرداخته و مانند یک پرستار از تزریق گرفته تا احیاء قلبی را به صورت عملی انجام دهیم و بالاخره دختر خانمها درفضای خصوصی اتاق ربان صورتی از طریق بازی و سرگرمی پاسخ تمام سوالات مربوط به دوران بلوغ (جسمانی و رفتاری)و یا سئوالات مربوط به جنس مونث را خواهند یافتپارک علمی پروفسور بازیما تجربه ای متفاوت و منحصربه فرد است که هرگز فراموش نخواهد شد.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل قصر مشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل قصرهنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

معرفی جاذبه های گردشگری باغ گیاه شناسی مشهد

مجموعه بینظیر باغ گیاه شناسی مشهدبا بخش های مختلف و بی نظیر خود از جمله: گلخانه ها و نهالستان ها، باغ صخره ای و باغ آبشار، رز گاردن و کلکسون های مختلف میوه ای، گیاهان بومی، زراعی، معطر، دارویی و... میباشد. باغ گیاه شناسی مشهد با هدف نگهداری از گیاهان و عمل بعنوان بانک ژنوم زنده گیاهی، اهلی سازی و سازگاری گونه ها جهت ورود ارقام جدید به فضای سبز شهری و باغات و مزارع استان ها، و در آخر تفریح و تفرج،آموزش و فرهنگ سازی نقش گیاهان در محیط زیست از سال 1392 شروع به کار کرده است و به عنوان یکی از جاهای دیدنی محبوب مشهدهمه روزه گردشگران را به سمت خود می کشد.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل بین المللی قصرمشهد شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل مدینه الرضا مشهدهنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

معرفی جاذبه های گردشگری رستوران معلق مشهد

رستوران معلق مشهد، نخستین رستوران هوایی کشور در تاریخ سوم فروردین سال 96 و با حضور معاون توسعه سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان استان خراسان رضوی در دهکده شاندیز مشهد به بهره برداری رسید. رستوران معلق مشهد با ظرفیت 32 نفر میهمان و 10 خدمه با وزن کلی 9 تن وزن طراحی شده و تا ارتفاع 40 متر بالا می رود .رستوران معلق مشهددر هر نوبت یک ساعته امکان پذیرایی و خدمات دهی به صورت 4 فصل درمدت 45 دقیقه را برای گردشگران دارد.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل همامشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل هما 1 مشهدهنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

معرفی جاذبه های گردشگری موزه نان مشهد

از جالب ترین جاهای دیدنی مشهد می توان به موزه نان اشاره کرد. موزه نان، با تکیه بر معماری سنتی با هدف فعالیت فرهنگی برپا شده است. در طراحی موزه، اساس طراحی با معماری سنتی-ایرانی،با استفاده از ساده ترین مصالح )آجر ایرانی، کاهگل، چوب و گچ) و هنر استاد کاران در خلق رسمی بندی و گره چینی ها و... مورد نظر قرار گرفت. موزه نان مشهد ، نخستین موزه نان در خاورمیانه است که در موزه نان مشهد ، مراحل تهیه آرد شامل بذرافشانی، گندم چینی، خرمن کوبی، ابزار تهیه نان شامل دستاس، آسیاب آبی، آسیاب بادی، انواع نان شامل سنگک، نان تنوری ساج و نان تنوری سفال هم چنین رقص اپر که یکی از آیین های خراسانیه و منطبق با باورهای زراعی مردم منطقه است، به نمایش عموم درآمده  است.امکانات رفاهی، نزدیکی هتل پارسیس مشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگبا رزرو هتل عمادمشهدهنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

معرفی جاذبه های گردشگری زیارتگاه خواجه اباصلت مشهد

خواجه اباصلت زیارتگاهی است معروف و مورد توجه زائران امام رضا (ع) که خارج از مشهد قرار دارد. زیارتگاه خواجه اباصلت مشهد مدفن یکی از نزدیک‌ترین یاران امام هشتم به نام «عبدالسلام بن صالح بن سلیمان ایوب بن مَیسَره» معروف به خواجه اباصلت هِرَوی است. او از محدثان و متکلمان بزرگ عصر خود بود که با ورود امام رضا (ع) به خراسان، نزد وی آمد و در همه جا و همه حال ایشان را همراهی کرد. حتی به هنگام مسمومیت امام نیز خواجه اباصلت در کنار آن حضرت بود و چگونگی شهادت علی بن موسی الرضا (ع) را برای دیگران باز گفت. او که در حدود سال 160 ه. ق درمدینه متولد شد، در فاصلۀ سال‌های 232 تا236 ه ق در ناحیه توس چشم از جهان فرو بست و در محل کنونی به خاک سپرده شد. ساختمان کنونی از حیث معماری واجد خصوصیتی نیست که بخواهیم برایتان شرح دهیم، بنابراین به همین مقدار بسنده می‌کنیم که زیارتگاه خواجه اباصلت در 12 کیلومتری جنوب شرق مشهد و در مسیر جاده فریمان قرار دارد. امکانات رفاهی، نزدیکی هتل فاخرمشهد، شرایط مطلوب، آرامش و راحتی خیال مسافران و گردشگران، لذت بردن از دیدنی ها، تجربه های قشنگ با رزرو هتل میزبان مشهدهنگام بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به همراه دارد.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد